VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI CONAN
PRE INTERNETOVÝ OBCHOD GARMIN.SK

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti CONAN s.r.o., so sídlom Murgašova 18, 010 01 Žilina, IČO: 36 402 974, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vložka 13321/L, e-mail obchod@garmin.sk, tel. č.: +421 41 700 2900 („Predávajúci“) upravujú vzájomné práva a povinností Predávajúceho a koncového zákazníka („Kupujúci“) v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy („Kúpna zmluva“) na produkty značky GARMIN z portfólia Predávajúceho („Tovar“) prostredníctvom rozhrania webovej stránky Predávajúceho www.garmin.sk („Webové rozhranie“).
  1. OBJEDNÁVKA A KÚPNA ZMLUVA

  1. Informácie o Tovare vrátane hlavných vlastnostní Tovaru, kúpnej cene Tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a nákladov spojených s balením, dodaním a dopravou Tovaru, ako aj informácie o spôsoboch doručenia Tovaru a úhrady kúpnej ceny Tovaru sú Kupujúcemu dostupné vo Webovom rozhraní.
  2. Webové rozhranie obsahuje tiež údaje o funkčnosti Tovaru, ktorý je vecou s digitálnymi prvkami, vrátane dostupných technických ochranných opatrení, ako aj údaje o kompatibilite a interoperabilite Tovaru, ktorý je vecou s digitálnymi prvkami, ktoré sú Predávajúcemu známe.
  3. Proces vytvorenia Objednávky vo Webovom rozhraní začína Kupujúci vložením Tovaru do elektronického nákupného košíka a vyplnením všetkých povinných polí objednávkového formulára vo Webovom rozhraní, ktorý obsahuje najmä nasledujúce informácie:
  1. objednaný Tovar;
  2. meno a priezvisko;
  3. telefonický kontakt;
  4. e-mailová adresa;
  5. adresa;
  6. spôsob dodania Tovaru; a
  7. spôsob platby

(„Objednávka“).

  1. Kupujúci, ktorý má záujem uzavrieť s Predávajúcim Kúpnu zmluvu v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, zaškrtne v Objednávke políčko „Tovar chcem kúpiť na firmu“ a okrem údajov podľa článku ‎2.3 týchto Podmienok vyplní tiež obchodné meno, IČO a IČ DPH.
  2. V prípade, že Kupujúci nevyplní niektorý z povinných údajov, nebude môcť pokračovať v procese vytvárania Objednávky a po kliknutí na tlačidlo „Pokračovať v objednávaní“ bude upozornený na údaje, ktoré nie sú vyplnené alebo nie sú vyplnené v správnom formáte.
  3. Okrem vyplnenia všetkých povinných údajov musí Kupujúci pred odoslaním Objednávky, zaškrtnutím príslušného políčka, vyjadriť súhlas s týmito Podmienkami a potvrdiť, že sa oboznámil so Zásadami spracúvania osobných údajov. V prípade, že Kupujúci nesúhlasí s týmito Podmienkami alebo sa neoboznámil so Zásadami spracúvania osobných údajov, nebude možné Objednávku odoslať.
  4. Kupujúci je pred odoslaním Objednávky oboznámený s celkovou kúpnou cenou Tovaru, ktorá zahŕňa súčet cien za Tovary umiestnené v elektronickom nákupnom košíku vrátane všetkých daní či ostatných poplatkov znížený o prípadnú zľavu uplatnenú Kupujúcim prostredníctvom zľavového kódu, ako aj náklady spojené s balením, dodaním a dopravou Tovaru do miesta dodania Tovaru („Cena“).
  5. Pred odoslaním Objednávky Predávajúcemu je Kupujúci povinný skontrolovať údaje zadané do Objednávky. Predávajúci nezodpovedá za škodu v prípade nesprávne zadaných údajov zo strany Kupujúceho.
  6. Kupujúci odošle Objednávku Predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať“. Objednávka sa považuje za návrh Kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy s Predávajúcim.
  7. Predávajúci potvrdí Kupujúcemu doručenie Objednávky elektronicky na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke. Ak má Kupujúci zriadený užívateľský účet v zmysle článku ‎3 (Užívateľský účet) týchto Podmienok, Predávajúci potvrdí Kupujúcemu doručenie Objednávky na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú pri registrácií do užívateľského účtu. Potvrdenie o doručení Objednávky sa nepovažuje za akceptáciu návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy Predávajúcim.
  8. Kupujúci má právo zrušiť alebo meniť Objednávku a tým odvolať alebo upraviť svoj návrh na uzatvorenie Kúpnej zmluvy, bez akýchkoľvek sankcií až do okamihu akceptácie návrhu na uzatvorenie Kúpnej zmluvy zo strany Predávajúceho spôsobom podľa článku ‎2.13 týchto Podmienok.
  9. Kupujúci je Objednávkou viazaný počas piatich (5) pracovných dní od doručenia Objednávky Predávajúcemu. V prípade, že do piatich (5) pracovných dní od doručenia Objednávky Predávajúcemu nedôjde k prijatiu návrhu Kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy (Objednávka) zo strany Predávajúceho, Kupujúci nie je ďalej Objednávkou viazaný.
  10. K uzatvoreniu Kúpnej zmluvy dochádza okamihom výslovného prijatia návrhu Kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy (Objednávka) Predávajúcim elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej Kupujúcemu na e-mailovú adresu Kupujúceho podľa článku ‎2.10 týchto Podmienok; súčasťou e-mailovej správy Predávajúceho podľa predchádzajúcej vety sú tieto Podmienky.
  11. Pre vylúčenie pochybností platí, že Kúpna zmluva nie je uzatvorená, pokiaľ Objednávka Kupujúceho nie je Predávajúcim prijatá spôsobom uvedeným v článku ‎2.13 týchto Podmienok.
  12. Kupujúci berie na vedomie, že Predávajúci nie je povinný uzavrieť Kúpnu zmluvu s Kupujúcim, a to najmä v prípade, ak Kupujúci v minulosti podstatným spôsobom porušil Kúpnu zmluvu alebo je v omeškaní s úhradou splatných záväzkov voči Predávajúcemu, príp. ak Webové rozhranie uvádzalo zjavne chybné či iné zjavne neštandardné údaje najmä o Cene alebo dodacích podmienkach Tovaru.
  1. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

  1. Na základe dobrovoľnej registrácie Kupujúceho na Webovej stránke môže užívateľ Webovej stránky („Užívateľ“) pristupovať do svojho užívateľského účtu, ktorý Užívateľovi umožňuje najmä administráciu objednávok a zobrazovanie prehľadu predchádzajúcich objednávok, faktúr, dodacích listov a reklamácií („Užívateľský účet“).
  2. V rámci registrácie Užívateľského účtu Užívateľ vyplní všetky povinné polia registračného formulára a potvrdí, že sa oboznámil s týmito Podmienkami a so Zásadami spracúvania osobných údajov.
  3. Pri registrácii na Webovej stránke a pri objednávaní Tovaru je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v Užívateľskom účte je Kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať.
  4. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho Užívateľského účtu. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie Užívateľského účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci je oprávnený zrušiť Užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď:
  1. Kupujúci svoj Užívateľský účet nevyužíva dlhšie ako štyridsať osem (48) mesiacov; alebo
  2. informácie zadané Kupujúcim v rámci registrácie sú úmyselne nesprávne.
  1. Kupujúci berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia Predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.
  1. ZĽAVOVÉ KÓDY

  1. Kupujúci je oprávnený v priebehu tvorby Objednávky zadať na príslušné miesto v procese Objednávky zľavové kódy poskytnuté Predávajúcim alebo tretími osobami. Pokiaľ nie je výslovne stanovené inak, zľavové kódy nie je možné uplatniť opakovane a súčasne ich nemožno vzájomne kombinovať. Zľavové kódy navyše nie je možné uplatňovať na Tovar vo výpredaji, na akciový Tovar a už zlacnený Tovar.
  2. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy z akýchkoľvek dôvodov alebo akéhokoľvek iného odôvodneného vrátenia Tovaru zakúpeného s použitím zľavového kódu, má Kupujúci nárok na vrátenie len tej sumy, ktorú za nákup Tovaru skutočne uhradil peňažnými prostriedkami.
  3. Ak má zľavový kód obmedzenú dobu platnosti, Kupujúci je oprávnený zľavový kód použiť iba pred uplynutím doby jeho platnosti. Predávajúci neposkytuje Kupujúcemu peniaze, ani žiadny iný spôsob kompenzácie za nevyužitú hodnotu zľavového kódu.
  4. Zľavový kód nemožno vymeniť za peniaze. V prípade, že Kupujúci odoberie tovar za nižšiu cenu ako je hodnota zľavového kódu, nemá nárok na doplatenie hodnoty zľavového kódu, ani na nový zľavový kód na zvyšok hodnoty pôvodne uplatneného zľavového kódu.
  5. V prípade, že zľavový kód bude uplatnený v rozpore s týmito Podmienkami, má Predávajúci právo takto uplatnený zľavový kód odmietnuť a od uzatvorenej Kúpnej zmluvy odstúpiť.
  6. Bližšie informácie o podmienkach uplatnenia zľavového kódu sú uvedené na zľavovom kóde alebo v podmienkach poskytnutých spolu so zľavovým kódom.
  1. CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

  1. Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu Cenu spôsobom dohodnutým v Kúpnej zmluve.
  2. Predávajúci je oprávnený od Kupujúceho požadovať úhradu zálohy za objednaný Tovar až do výšky 30 % z Ceny. Pri vybraných Tovaroch, ktoré nie sú skladom a sú dodávané len na základe osobitnej objednávky Kupujúceho, je Predávajúci oprávnený požadovať úhradu zálohy za objednaný Tovar až do výšky 50% z Ceny.
  3. V prípade platby v hotovosti, ktorá je možná iba pri dodaní Tovaru na dobierku, je Cena splatná pri prevzatí Tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je Cena splatná buď pri prevzatí Tovaru (ak je Tovar dodávaný na dobierku) alebo v splatnosti podľa faktúry, ktorú Predávajúci vystaví podľa článku ‎4.5 týchto Podmienok; pri omeškaní s úhradou Ceny je Predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť Cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet Predávajúceho.
  5. Predávajúci vystaví na účely úhrady bezhotovostnej platby na základe Kúpnej zmluvy Kupujúcemu daňový doklad – faktúru v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Predávajúci je platcom dane z pridanej hodnoty vo výške podľa platných právnych predpisov. Predávajúci je oprávnený Kupujúcemu doručiť daňový doklad – faktúru v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Kupujúceho podľa článku ‎2.10 týchto Podmienok, s čím Kupujúci súhlasí.
  6. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku na účely uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Kúpnej zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie) znáša Kupujúci.
  1. DOPRAVA A DODANIE TOVARU

  1. Doprava Tovaru je realizovaná spôsobom dohodnutým v Kúpnej zmluve.
  2. Predávajúci dodá Kupujúcemu Tovar v lehote podľa Kúpnej zmluvy. V prípade, ak Kúpna zmluva neustanovuje lehotu dodania Tovaru, Predávajúci dodá Kupujúcemu Tovar bez zbytočného odkladu po uzavretí Kúpnej zmluvy, najneskôr však do 30 dní.
  3. Tovar je Kupujúcemu dodaný v okamihu, keď ho Kupujúci alebo ním určená osoba prevezme od dopravcu.
  4. V prípade, ak je Tovarom vec s digitálnymi prvkami, považuje sa Tovar za dodaný okamihom, keď je Kupujúcemu sprístupnený na stiahnutie a inštaláciu príslušný digitálny obsah alebo digitálna služba, alebo ak ide o nepretržité dodávanie digitálneho obsahu alebo poskytovanie digitálnej služby počas dohodnutej doby, okamihom začatia jeho sprístupňovania Kupujúcemu.
  5. Dodaním Tovaru prechádza na Kupujúceho vlastnícke právo k Tovaru a nebezpečenstvo škody na Tovare.
  6. V prípade, že je z dôvodov na strane Kupujúceho potrebné Tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bol dohodnutý v Kúpnej zmluve, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním Tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia Tovaru.
  7. Kupujúci je povinný Tovar prevziať od dopravcu. Pri prevzatí Tovaru od dopravcu je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov Tovaru a v prípade akýchkoľvek vád tieto bezodkladne oznámiť príslušnému dopravcovi. Ak Kupujúci pri kontrole Tovaru zistí porušenie obalu Tovaru, Kupujúci nie je povinný Tovar od dopravcu prevziať.
  8. Kupujúci berie na vedomie, že pokiaľ v súlade s článkom ‎9 (Odstúpenie od Kúpnej zmluvy) týchto Podmienok neodstúpi od Kúpnej zmluvy, a zároveň poruší svoje povinnosti podľa článku ‎6.7 týchto Podmienok, je Predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Kupujúci je v takom prípade na výzvu Predávajúceho povinný nahradiť Predávajúcemu náklady súvisiace s dopravou neprevzatého Tovaru vrátane nákladov na spätné doručenie Tovaru Predávajúcemu.
  9. V prípade, ak je Tovarom vec s digitálnymi prvkami, Predávajúci minimálne po dobu trvania zákonnej zodpovednosti Predávajúceho za vady Tovaru v zmysle Reklamačného poriadku pre spotrebiteľov a podmienok uplatnenia práv na mimosúdne riešenie sporu, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto Podmienok („Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov“), bude dodávať Kupujúcemu, ktorý nekoná v súvislosti s uzavretím Kúpnej zmluvy v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania („Spotrebiteľ“), aktualizácie veci s digitálnymi prvkami, digitálnych plnení alebo služieb tak, aby bola zabezpečená bezpečnosť Tovaru, ako aj súlad s jeho dohodnutými a všeobecnými vlastnosťami oznámenými pred kúpu Tovaru. V prípade poskytnutia aktualizácii, Predávajúci Spotrebiteľa o tejto skutočnosti upozorní a Spotrebiteľ je povinný príslušnú aktualizáciu umožniť alebo aktívne nainštalovať či iným spôsobom Tovar aktualizovať; v opačnom prípade môže dôjsť k vylúčeniu zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru v zmysle Reklamačného poriadku pre spotrebiteľov.
  1. ZÁKONNÁ ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY 

  1. Práva a povinnosti Predávajúceho a Spotrebiteľa v súvislosti so zákonnou zodpovednosťou za vady Tovaru dodaného Spotrebiteľovi podľa týchto Podmienok upravuje Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov.
  2. Práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho, ktorý nie je Spotrebiteľom, v súvislosti so zodpovednosťou za vady Tovaru a nárokmi z vád Tovaru dodaného podľa týchto Podmienok upravujú Podmienky poskytovania záručného a mimozáručného servisu spoločnosti CONAN pre podnikateľov, ktoré tvoria prílohu č. 3 týchto Podmienok.
  3. Predávajúci neposkytuje žiadnu inú záruku za Tovar.
  1. MIMOZÁRUČNÝ SERVIS

  1. Predávajúci poskytuje mimozáručný servis Tovaru podľa podmienok poskytovania mimozáručného servisu, ktoré sú k dispozícii na adrese www.garmin.sk/servis.
  1. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Spotrebiteľ má v súlade s ustanovením § 19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia Tovaru Spotrebiteľom („Odstúpenie od zmluvy“).
  2. Tovar sa na účely článku ‎9.1 týchto Podmienok považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti Tovaru, alebo:
  1. ak sa Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo
  2. ak sa dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu.
  1. Pri uplatnení práva na Odstúpenie od zmluvy Spotrebiteľ informuje o svojom rozhodnutí odstúpiť od Kúpnej zmluvy Predávajúceho jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na kontaktných adresách Predávajúceho podľa článku ‎1.1 týchto Podmienok; Kupujúci môže tiež využiť vzorový formulár poskytovaný Predávajúcim, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok.
  2. Na dodržanie lehoty na Odstúpenie od zmluvy postačuje odoslanie oznámenia o Odstúpení od zmluvy Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
  3. V prípade Odstúpenia od zmluvy sa Kúpna zmluva od začiatku ruší. Spotrebiteľ je povinný vrátiť Tovar, voči ktorému odstúpil od Kúpnej zmluvy, do štrnástich (14) dní od Odstúpenia od zmluvy. Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, znáša Spotrebiteľ náklady spojené s vrátením Tovaru Predávajúcemu (napr. poštovné).
  4. V prípade Odstúpenia od zmluvy vráti Predávajúci peňažné prostriedky, t.j. Cenu (vrátane nákladov na dodanie Tovaru či iné poplatky v súlade s právnymi predpismi prijaté od Spotrebiteľa) do štrnástich (14) od Odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým ich Predávajúci od Spotrebiteľa prijal. Ak Spotrebiteľ zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania Tovaru, ktorý Predávajúci ponúka, vráti Predávajúci Spotrebiteľovi náklady na dodanie Tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru. Ak Spotrebiteľ odstúpi od Kúpnej zmluvy, Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky Spotrebiteľovi skôr, ako obdrží Tovar, alebo než mu Spotrebiteľ hodnoverne preukáže, že Tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
  5. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru v prípade, že s Tovarom zaobchádzal inak, než je nutné na to, aby sa oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, a zníženie hodnoty Tovaru vzniklo v dôsledku takého nakladania. V prípade zníženia hodnoty Tovaru podľa prvej vety tohto článku ‎9.7 Podmienok je Predávajúci oprávnený žiadať od Spotrebiteľa úhradu zníženia hodnoty Tovaru.
  6. Spotrebiteľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak je Predávajúci v omeškaní s odovzdaním Tovaru na dopravu za účelom jeho doručenia Spotrebiteľovi, pričom svoju povinnosť odovzdať Tovar na dopravu nesplní ani v dodatočnej primeranej lehote určenej Spotrebiteľom. Spotrebiteľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez dodatočnej lehoty, a to v prípade, keď Predávajúci odovzdať Tovar odmietne. Predávajúci v nadväznosti na odstúpenie Kupujúceho od Kúpnej zmluvy podľa tohto článku vráti Spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu všetky peňažné plnenia, ktoré Spotrebiteľ podľa Kúpnej zmluvy uhradil v súlade s platnými právnymi predpismi.
  7. Ak je spoločne s Tovarom poskytnutý Spotrebiteľovi darček, je darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy Spotrebiteľom podľa týchto Podmienok, stráca darovacia zmluva ohľadom takého darčeka účinnosť a Spotrebiteľ je povinný spolu s Tovarom Predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.
  1. VYBAVOVANIE SŤAŽNOSTÍ, ŽIADOSŤ O NÁPRAVU A ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU

  1. Vybavovanie sťažností zabezpečuje Predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy obchod@garmin.sk alebo telefónneho čísla +421 41 700 2900. Informáciu o vybavení sťažnosti Kupujúceho zašle Predávajúci na elektronickú adresu Kupujúceho.
  2. Práva Spotrebiteľa v súvislosti so žiadosťou o nápravu a alternatívnym riešením sporov (ADR) vzniknutých z Kúpnej zmluvy s Predávajúcim v zmysle príslušných právnych predpisov, ako aj podmienky uplatnenia týchto práv, sú Spotrebiteľovi k dispozícii v článku 4 (Žiadosť o nápravu a alternatívne riešenie sporu) Reklamačného poriadku pre spotrebiteľov.
  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Predávajúci za účelom uzatvorenia a plnenia Kúpnej zmluvy spracúva osobné údaje Kupujúceho, a to v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), zákonom č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, a s ďalšími právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Tieto údaje zahŕňajú najmä údaje, ktoré Kupujúci poskytne Predávajúcemu pri uzatváraní Kúpnej zmluvy alebo v rámci vzájomnej komunikácie s Predávajúcim.
  2. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú súčasťou každej Kúpnej zmluvy.
  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Pokiaľ vzťah založený Kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom Predávajúci a Kupujúci dojednávajú, že vzťah sa riadi slovenským právom s vylúčením aplikácie Viedenského dohovoru o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru. Týmto nie sú dotknuté práva Spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Ak je niektoré ustanovenie Podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
  3. Neoddeliteľnou súčasťou týchto Podmienok sú nasledovné prílohy:
  1. Príloha č. 1: Vzorový formulár pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy;
  2. Príloha č. 2: Reklamačný poriadok pre spotrebiteľov a podmienky uplatnenia práv na mimosúdne riešenie sporu; a
  3. Príloha č. 3: Podmienky poskytovania záručného a mimozáručného servisu spoločnosti CONAN pre podnikateľov.
  1. Tieto Podmienky sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občianskym zákonníkom a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  2. Predávajúci môže znenie týchto Podmienok kedykoľvek zmeniť alebo doplniť. Toto ustanovenie však nemá vplyv na práva a povinnosti vyplývajúce z Kúpnej zmluvy uzatvorenej pred nadobudnutím účinnosti nových Podmienok; Kúpnu zmluvu je možné meniť iba dohodou Predávajúceho a Kupujúceho.
  3. Aktuálne platné Podmienky sú dostupné na webovej stránke Predávajúceho www.garmin.sk a v sídle Predávajúceho.
  4. Tieto Podmienky sú platné a účinné od 1.7.2024.


PRÍLOHA Č. 1

VZOROVÝ FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Vyplňte tento formulár a pošlite ho spoločnosti CONAN s.r.o. iba v prípade, že ste kupujúcim - spotrebiteľom a chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Oznámenie o odstúpení od zmluvy v lehote štrnástich (14) dní

Adresát: CONAN s.r.o., so sídlom Murgašova 18, 010 01 Žilina, e-mail: servis@garmin.sk,

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o dodaní tohto tovaru :

Číslo / označenie /opis tovaru:

        

Číslo objednávky (voliteľné) :         

Dátum objednania (*) /dátum prijatia (*):

        

Vaše údaje:

Meno a priezvisko:         

Adresa:         

Telefón (voliteľne) :

        

E-mail (voliteľne) :        

Číslo bankového účtu (voliteľne) :

        

Dátum:                                

Podpis (iba ak je tento formulár zasielaný v listinnej podobe):

                                        

(*) Nehodiace sa prečiarknite alebo údaje doplňte. 

                 /

 



Copyright © 2024 CONAN s.r.o. All rights reserved

Technické riešenie © 2024 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz